طراحی لوگو کافه : کلید طلایی موفقیت در دنیای قهوه‌ای رنگ در دنیای شلوغ و پرشتاب امروز، اولین چیزی که می‌تواند توجه رهگذران را به خود جلب کند، یک المان...
طراحی لوگو پزشکی
در دنیای شلوغ و رقابتی مراقبت‌های بهداشتی، طراحی لوگو پزشکی فراتر از یک عنصر صرفاً زیبایی‌شناختی عمل می‌کند.
آژانس‌های تبلیغاتی
مقدمه: (طراحی لوگو برای آژانس‌های تبلیغاتی ) در دنیای پر رقابت امروز، کسب و کارهای تبلیغاتی برای موفقیت و جلب توجه مشتریان به یک هویت بصری قوی نیاز دارند. لوگو...
محدودیت های هوش مصنوعی
محدودیت های هوش مصنوعی در طراحی گرافیک در دهه‌های اخیر، پیشرفت‌های چشمگیر در حوزه هوش مصنوعی و گرافیک کامپیوتری، به واقعیتی تازه برای صنعت طراحی گرافیک تبدیل شده‌اند. با این...
وقتی تایپوگرافی رساتر از کلمات صحبت...
وقتی تایپوگرافی رساتر از کلمات صحبت می کند | وال استودیو مقاله ای کاملا حرفه ای در زمینه طراحی گرافیک - تایپوگرافی را برای شما علاقمندان و هنرجویان گرافیک آماده...
طراحی احساسی

طراحی احساسی چیست؟

طراحی احساسی هنری است که از طریق آن می توان با مخاطبان ارتباط برقرار کرد و احساسات آنها را برانگیزد. این نوع طراحی از زبان بصری، رنگ ها، اشکال و الگوها برای ایجاد احساسات در مخاطبان استفاده می کند.

ادامه مطلب »
فضای منفی در طراحی لوگو

فضای منفی در طراحی لوگو

فضای منفی فرصت‌هایی را برای طراحان فراهم می‌کند تا نمادهایی قوی ایجاد کنند و سورپرایزهای پنهانی را در کار خود بگنجانند تا تأثیری ماندگار بر بیننده

ادامه مطلب »
تاثیر فرهنگ بر طراحی لوگو

تاثیر فرهنگ بر طراحی لوگو

در حالی که دنیای پر جنب و جوش برندسازی و طراحی را کشف می کنید، درک این موضوع که چگونه جنبه های فرهنگی و جغرافیایی بر لوگوها تأثیر می گذارند، بسیار مهم است.

ادامه مطلب »
طراحی گرافیک سیاسی

طراحی گرافیک سیاسی

طراحی گرافیک سیاسی یک ابزار قدرتمند در دستان سیاستمداران برای انتشار پیام و جلب حمایت است. کاندیداها برای اهداف مختلفی از جمله مبارزات انتخاباتی، جمع آوری کمک های مالی و … از پوسترها یا تراکت های انتخاباتی استفاده می کنند.

ادامه مطلب »
نحوه طراحی لوگو: 11 نکته طلایی

نحوه طراحی لوگو: 11 نکته طلایی

نحوه طراحی لوگو: 11 نکته طلایی را در وال وال استودیو بررسی می کنیم و آن را با شما به اشتراک می گذاریم | طراحی لوگو نیاز به دانش، مهارت و تجربه زیادی دارد. عناصر زیادی وجود دارند که یک طراح گرافیک باید آنها را در نظر بگیرد.

ادامه مطلب »
بهترین نرم افزار طراحی لوگو

بهترین نرم افزار طراحی لوگو

یک برند برای متمایز شدن به یک لوگوی به یاد ماندنی نیاز دارد و شما نمی توانید با یک جعبه مداد رنگی یک لوگو طراحی کنید. اگر می خواهید یک لوگوی حرفه ای داشته باشید، به یک نرم افزار طراحی لوگوی حرفه ای نیاز دارید.

ادامه مطلب »
آینده طراحی لوگو

آینده طراحی لوگو

آینده طراحی لوگو | ما اغلب لوگوها را به عنوان نمادهای کوچک و ثابتی می‌شناسیم که روی محصولات، شبکه‌های اجتماعی یا کارت‌های ویزیت ظاهر می‌شوند، اما شکل لوگوها در حال تغییر است.

ادامه مطلب »
استفاده از لوگو برای برندسازی

استفاده از لوگو برای برندسازی

آگاهی از برند فرآیند ایجاد ارتباط بین یک شرکت یا محصول با یک تصویر یا یک هویت خاص است، که شامل ایجاد یک هویت مشخص می باشد که مشتریان بتوانند به راحتی آن را تشخیص دهند و به خاطر بسپارند.

ادامه مطلب »
روانشناسی طراحی لوگو

روانشناسی طراحی لوگو

لوگو بیش از یک تصویر زیبا است. یک نماد است که ویژگی‌های یک کسب و کار را از طریق ارتباطات بصری منتقل می‌کند. به عبارت دیگر، چون لوگو نمی‌تواند صحبت کند، جادوی واقعی در ذهن اتفاق می‌افتد. روانشناسی طراحی لوگو عاملی حیاتی در موفقیت یک لوگو است.

ادامه مطلب »