سابقه طولانی در امر طراحی گرافیک و تسلط کامل طراحان بر ایده پردازی و اجرای حرفه ای کارها، نشان دهنده کیفیت بالای خدمات این مجموعه است. همچنین، وجود کانال تلگرام وال استودیو با بیش از 13 هزار عضو، نشان دهنده رضایت مشتریان از خدمات این مجموعه است.
همچنین، می توان با مراجعه به نمونه کارهای این مجموعه، از کیفیت ایده پردازی و اجرای کارهای آنها اطمینان حاصل کرد. مشاهده نمونه کارهای وال استودیو
بله، وال استودیو مخاطبانی قبل از شما داشته است. ما پروژه های بسیاری را در وال استودیو انجام داده ایم. این پروژه ها شامل طراحی لوگو، طراحی بسته بندی، طراحی گرافیک تبلیغاتی، تبلیغات محیطی و غیره می شود.
وال استودیو بیش از 700 پروژه موفق در داخل و خارج از ایران داشته است.
در میان مشتریان وال استودیو، می توان به شرکت های دولتی و خصوصی، سازمان های غیردولتی، کسب و کارهای کوچک و بزرگ و افراد حقیقی اشاره کرد. وال استودیو با ارائه خدمات با کیفیت و رضایت مشتریان خود، توانسته است به یکی از معتبرترین مجموعه های طراحی گرافیک در ایران تبدیل شود.
وال استودیو در سال 1395 توسط سعید حسینی تأسیس شد.
در وال استودیو، قبل از شروع طراحی، اطلاعات کاملی از کارفرما و برند او دریافت میشود.
این اطلاعات شامل اهداف برند، مخاطبان هدف، رقبا و سایر موارد مرتبط است.
با توجه به این اطلاعات، تیم طراحی وال استودیو، ایدههایی را ارائه میدهد که بیشترین میزان همخوانی را با برند کارفرما داشته باشد.
در صورت عدم ارتباط کارفرما با ایده های اولیه، تیم طراحی وال استودیو، ایدههای جدیدتری ارائه میدهد تا رضایت کارفرما به نحو احسن جلب گردد.
مشخص و متمایز خواهید شد: هویت بصری شما با استفاده از طراحی های خلاقانه و منحصر به فرد، از سایر رقبا متمایز خواهد شد. این امر به شما کمک می کند تا در ذهن مخاطبان ماندگار شوید و جایگاه خود را در بازار تثبیت کنید.
مؤثر و تأثیرگذار خواهید بود: هویت بصری شما باید بتواند پیام های کلیدی کسب و کار شما را به مخاطبان منتقل کند. وال استودیو با درک کامل نیازهای شما، طراحی هایی را ارائه می دهد که تأثیرگذار و مؤثر باشند.
ماندگار و قابل توسعه خواهید بود: هویت بصری شما باید بتواند در طول زمان ماندگار و قابل توسعه باشد.
وال استودیو، بزرگترین مرجع طراحی لوگو و هویت بصری برند
وال استودیو معتقد است که طراحی لوگو و هویت برند، بیش از یک کار گرافیکی است. این شرکت بر این باور است که طراحی برند، باید بر اساس ارزش ها و اهداف کسب و کار باشد تا بتواند به طور موثر با مخاطبان ارتباط برقرار کند.
تمای حقوق این سایت برای وال استودیو محفوظ می باشد.