در وال استودیو به عنوان یک مرکز خلاقیت و طراحی حرفهای، با افتخار به ارائه خدمات طراحی لوگو با کیفیت بالا میپردازیم. یکی از پروژههای ما، طراحی لوگوی منحصر به فرد برای برند Superior در زمینه چاپ بود، این لوگو نمایانگر تواناییها و خلاقیت بیمانند وال استودیو در ایجاد هویت بصری است.
ایده لوگو Superior
بر اساس اولویت های دقیق و خواستههای کارفرما، ما مفهوم اصلی لوگو را به دقت درک کرده و به واقعیت تبدیل کردیم. این لوگو با ترکیب دو عنصر کلیدی، یعنی شکل کاغذ لولهشده و حرف “S” اجرا شد.
حرف S را به شکل برگ کاغذ به تصویر کشیدیم. این شکل نه تنها به اصالت و مهارت وال استودیو در طراحی اشیاء، بلکه به مفهوم اصلی برند نیز اشاره دارد.
برگ کاغذی که مانند لوله شکل گرفته است، فرآیند چاپ و تجربه Superior در زمینه چاپ و پرینت را نمایان میکند. همچنین، این شکل باعث ایجاد تعادل و هماهنگی بین طرح میشود و به لوگو جذابیتی ویژه میبخشد.
رنگ لوگو Superior
استفاده از رنگ آبی در لوگو سوپریور، بر اعتماد، استقامت و حرفهای بودن برند Superior تاکید دارد. انتخاب این رنگ با توجه به دلایل روانشناختی و معنایی، نشاندهندهی دقت و قدرت در طراحیهای وال استودیو است.
وال استودیو با ایجاد ارتباط بین این عناصر، یک لوگوی منحصر به فرد، قوی و قابل تشخیص برای Superior طراحی کرده است. این طراحی بازتاب دقت و تواناییهای اصلی وال استودیو در خلق هویتهای بصری است که همچنین مفهوم و ماموریت کسبوکار کارفرما را نیز به درستی منعکس میکند.