گالری نازگل، مجموعهای خلاق در زمینههای نمایشگاهی، سفارش طراحی لوگو خود را به وال استودیو سپرد.
پس از دریافت اطلاعات 1، 1 لوگو آغاز شد. حرف اول نام گالری، یعنی «ن»، به عنوان پایهی طراحی انتخاب شد. از آنجا که «کنتراست» در هنر یک مفهوم مهم است و باعث وضوح بیشتر در تصاویر و نقاشیها میشود، نقطهی «ن» با فضای منفی آن، نمادی از کنتراست را در لوگو ایجاد کرد.
رنگ لوگو گالری نازگل
رنگ زرد، به درخواست کارفرما، برای لوگو انتخاب شد. همچنین، از یک تایپ اختصاصی برای نام این مجموعه استفاده شد.
لوگو گالری نازگل، با استفاده از عناصر بصری ساده و خلاقانه، به خوبی مفهوم برند را منتقل میکند. ترکیب فرم فضای منفی و نقطه در لوگو، نمادی از کنتراست است که به هنر و خلاقیت گالری اشاره دارد. رنگ زرد نیز، انرژی و شادابی را به لوگو میبخشد.
نمونه کارهای دیگر: 1 – 1 – 1