لوگو آرایشگاه مردانه هوشنگ- houshang barber

هوشنگ

هنگامی که وال استودیو برای طراحی لوگو هوشنگ، یک آرایشگاه مردانه، انتخاب شد، هدف اصلی این بود که یک طراحی منحصر به فرد و جذاب ایجاد کند که بیانگر ماهیت و هدف این برند باشد. به همین منظور طراحان وال استودیو تحقیقات گسترده ای در مورد بازار آرایشگاه مردانه انجام دادند.

 آنها دریافتند که این بازار بسیار رقابتی است و برندها باید برای متمایز شدن از یکدیگر تلاش کنند.

تیم طراحی وال استودیو سپس با کارفرما ملاقات کرد تا اطلاعات بیشتری در مورد برند کسب کند. کارفرما بر اهمیت ایجاد یک طراحی ساده و قابل تشخیص تاکید داشت که بتواند به راحتی در ذهن مشتریان ماندگار شود.

طراحی لوگو آرایشگاه مردانه هوشنگ

با در نظر گرفتن این عوامل، ما در تیم طراحی وال استودیو تصمیم گرفتیم از حرف اول نام برند، “هوشنگ”، به عنوان پایه طراحی این لوگو استفاده کنیم. آنها فرم هـ را به شکل صورت و موی سر یک مرد طراحی کردند که فضای خالی هـ چشمهای مرد را نشان میدادند. این طراحی ساده اما موثر، ماهیت مردانه برند هوشنگ را به خوبی منتقل می کرد.

برای تکمیل طراحی، تیم طراحی از یک پاپیون در زیر صورت مرد استفاده کرد. این نماد، حس شیک و مدرن برند را تقویت می کرد.

در نهایت، تیم طراحی از رنگ مشکی متمایل به خاکستری و نارنجی برای لوگو استفاده کرد. این رنگ ها، تضاد زیبایی ایجاد می کردند و توجه مخاطب را به خود جلب می کردند.
نمونه کارهای مشابه: 1 – 1 – 1

5/5

به اشتراک بذارید!

طراحی تخصصی لوگو و هویت بصری برند
0:00
0:00