هلدینگ ماسیو، که شرکتی فعال در زمینه مدیریت رستوران ها و کافی شاپ های زنجیره ای، سفارش طراحی لوگو خود را به وال استودیو داد. کارفرما به دلیل حساسیت بیش از حد، این سفارش را چالش برانگیز کرده بود.
در ابتدای کار، جلسات متعددی با کارفرما برگزار شد تا نیازها و انتظارات وی از لوگو مشخص شود. کارفرما خواستار یک لوگو انگلیسی در سبک لوگوتایپ بود که با رنگ قرمز طراحی شود. با توجه به قرارگیری این شرکت در مناطق درجه یک شهر تهران، کارفرما خواستار لوگویی بود که لوکس و متمایز باشد.
ایده لوگو هلدینگ ماسیو
طراحان وال استودیو پس از بررسی دقیق نیازهای کارفرما، اتود زدن را آغاز کردند. فرم اصلی لوگو باید دایره ای میبود تا نشاندهنده جامعیت و فراگیری هلدینگ ماسیو باشد. حرف M باید به گونهای خلاقانه در دایره قرار میگرفت که علاوه بر نشان دادن نام برند، مفهومی مرتبط با فعالیتهای آن نیز بیننده منتقل میگردید.
رنگ لوگو هلدینگ ماسیو
طراحان برای انتخاب رنگ قرمز، به عوامل مختلفی توجه کردند. از جمله، این رنگ نماد قدرت، تحریک اشتها و لوکس بودن است که با ماهیت ماسیو همخوانی دارد.
در نهایت، طراحان تصمیم گرفتند که M را به شکل ساختمان هایی طراحی کنند که نشان دهنده چند منظوره بودن این کسب و کار است. پس این ساختمان ها به شکلی مینیمال در اندازه های مختلف به شکل M طراحی شدند.
کارفرما از طراحی نهایی لوگو بسیار راضی بود و آن را متمایز، لوکس و متناسب برای برند هلدینگ ماسیو ارزیابی کرد.
نمونه کارهای مشابه: 1 – 1 – 1