مهرداد بارانی، عکاس و تصویربردار حرفهای، برای 1 مجموعه خود به وال استودیو مراجعه کرد. پس از دریافت اطلاعات برند از کارفرما، طراحی این پروژه آغاز شد.
هدف از طراحی لوگو، ایجاد یک نماد بصری ماندگار و قابل تشخیص برای مجموعه مهرداد بارانی بود. همچنین، لوگو باید بتواند هویت و ارزشهای برند را به خوبی منتقل کند.
ایده و رنگ در طراحی لوگو مهرداد بارانی
برای رسیدن به این اهداف، از سبک مونوگرام در طراحی این لوگو استفاده شد. حروف “م” و “ب” که مخفف نام و نام خانوادگی کارفرما هستند، به عنوان عناصر اصلی لوگو انتخاب شدند. این دو حرف به صورت ساده و مینیمال طراحی شدند تا به خوبی در ذهن مخاطبان باقی بمانند.
رنگ اصلی این لوگو، مشکی است. این رنگ، نماد اصالت و حرفهایگری است و به خوبی با ماهیت فعالیت کارفرما همخوانی دارد.