در سال 1400 شرکت تاکسیرانی کاریز، به منظور طراحی لوگوی جدید خود، با شرکت طراحی وال استودیو تماس گرفت. هدف از این همکاری، خلق یک لوگو خلاقانه و ماندگار بود که بتواند هویت و ارزشهای شرکت را به خوبی به نمایش بگذارد.
ایده (تاکسیرانی کاریز)
در وال استودیو پس از بررسی نمادهای مختلف تاکسی در سراسر جهان، نتیجهگیری کردیم که مربعهایی که یکی در میان کنار هم قرار گرفتهاند، نماد مناسبی برای این کسب و کار هستند. بنابراین، تصمیم گرفتیم که حروف “ک” را به همین شکل طراحی کنیم.
رنگ (تاکسیرانی کاریز)
در مرحله بعدی، تیم طراحی به سراغ انتخاب رنگ لوگو رفت. با توجه به اینکه رنگ زرد در بیشتر نقاط جهان، رنگ تاکسیها است، این رنگ برای لوگو تاکسی کاریز نیز انتخاب شد.
در نهایت، پس از طی مراحل مختلف طراحی، لوگو کاریز به کارفرما ارائه شد. کارفرما نیز پس از بررسی لوگو، پیشنهاد تیم طراحی را پذیرفت.
نمونه کارهای بیشتر: 1